Sąžiningai mokate draudimo įmokas ir iš draudimo bendrovių gaunate pretenzijas padengti dalį žalos ar net visą žalą? Gaunate pretenzijų iš klientų, subrangovų? Ar žinote, kad būna atvejų, kai šias pretenzijas galima atmesti ir sutaupyti savo sunkiai uždirbtų pinigų?

 

Pasitaiko ir tokių kuriozinių situacijų, kurias mums puikiai sekasi spręsti:

  • Draudimo bendrovė pateikė pretenziją dėl to, kad vairuotojas paaiškinime nurodė, kad nespėjo sustabdyti, nes nesuveikė stabdžiai. Pagal Įstatymus, žalą turite atlyginti Jūs. Mums pavyko, kad taip neatsitiktų - sutaupyti "tik" 26.000EUR.
  • Draudimo bendrovė pateikė pretenziją dėl to, kad įmonė nenurodė, kad vykdys reisus į Didžiąją Britaniją. Mums pavyko sutaupyti 17.000EUR.
  • Draudimo bendrovė pateikė pretenziją dėl to, kad įmonė per vėlai pranešė apie įvykį. Pagal draudimo sutartį pranešti privaloma per 3 dienas. Mums pavyko sutaupyti 5.600EUR.
  • Ir taip toliau, be galo, be krašto...

 

Regresas - teisinis procesas, tam reikia ne tik žinių apie draudimą, CMR konvenciją, bet ir žinių apie kiekvienoje šalyje veikiantį teisinį reglamentavimą, teismų praktiką ir kitus teisinius aspektus. Patikėkite tai profesionalams!


SUSISIEKITE, norėdami gauti daugiau informacijos ir nemokėti už tai, ko neprivalote.